måndag 11 augusti 2008

Mina väggdekorationer

Måndag morgon och en ny vecka har startat.

Jag håller på att omdesigna en liten Thaimat-restaurang på hjul. Restaurangen har bytt ägare så de ville ha en design som passar dem. Innan var den lila-gul och ful, så jag fick uppdraget att re-designa den. Den ägs nu av två trevliga tjejer som heter Maneemon & Kung (Kong). Detta har tagit många timmar men nu börjar vi närma oss slutet. Jag kommer lägga in före och efterbilder när den är klar.

Jag startade mitt företag i februari (Royal Illustrations) -07. Jag kan än så länge inte leva på det men hoppas att det kommer gå runt så småningom. Jag designar väggdekorationer i vinyl och jag samarbetar med ett företag här i Nyköping som heter Spin AB. Vi har en hemsida för detta syfte som heter Spin-Interior och den kan ni kolla in här:

http://www.spin-interior.com/

Inga kommentarer: