onsdag 17 september 2008

Hemma hos Barbro!

Hej alla glada white-fantaster och likasinnade!

Idag har jag varit hemma hos min bästis Barbro och plåtat lite från hennes hem. Ha överseende med den taskiga bildkvalitén. Jag har fotat med min mobilkamera och det är ju ingen "Hasselbladare" direkt. Jag älskar Barbros hem. Hon är långt ifrån lika hysterisk som jag men hon gör så fint. Hon förtjänar ett kok stryk, så det så. Men nu tycker jag ju om henne så jag får väl leja någon annan som kan göra jobbet åt mig. Kanske en uttråkad granne som kan slappa till henne på kinden, eller bara knuffa till henne lite så hon tappar balansen hahaha. Nej, jag är ingen ond människa men om hon vore en riktig vän skulle hon tänka på mitt känsliga sinne och sluta göra mig avundsjuk, eller hur? Håll till godo med Barbros hem. Kram kram!








Vilket vackert gammalt skåp va´?




Beautiful angel



WHAT?

Jag vet ärligt talat inte vad detta är för sorts möbel. Ser ut som ett
orientaliskt skrivbord av något slag. Om någon av er vet vad det är,
var det kommer ifrån, ålder mm, blir jag oerhört tacksam. Hon köpte
denna på loppis för runt 600 kr. Det ser äkta gammalt ut men man
vet ju aldrig.

2 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

haha, stackars Barbro, först går du hem och fotar hennes fina hem och sen vill du knuffa till henne...
:-D

Men jättefint var det! Kan du ta så snygga bilder med mobilen ändå!? Det kan INTE jag!

Ha det så gott smulan!

LillaFlisan sa...

Ha,ha, skrattade gott åt ditt inlägg, men du som har så fint behöver ju inte vara avundjuk!!((även om Barbros hem verkligen också ser fint ut!)
kram Flisan